31 Januari

Hej hej, idag är de slapparsöndag till 1000!!

Gårdagen var rätt bra!
kom dit vid 9.30 och då packa vi upp och fixa platser o.s.v.. Spela igenom alla 5 låter ett antal gånger de var rätt kul, men de gick lite fortare än vi övat! :/ Men chockerande bra gick de endå!! xD vi spelade från 9-12 och sen 13.30-15.30 sen var konserten i 1timme där vi avsluta med våra låtar. Var tvungna att stå upp på konserten, inget jag gillar och när jag skulle komma åt g-strängen (xD) så var jag tvungen att backa och såg då inte noterna helt, men skit samma!! Sista låten som spelades var ett experiment där alla 200 personer spelade en och samma låt, eller de mindre (eller de som inte kunde låten) spelade en lättare stämma! De gick bra! xD I "min" ensamble var de ca70personer.. coolt!! Jag satt längst fram (stog på konserten) i 2:a fiolens 1:a pult!! Lovisa var stämledare och jag bara satt där p.g.a de.. Lovisa är ett jättebra stöd när jag spelar! xD Jag fattar inget! Men jag tycker de var rätt kul och jag är glad att jag var med!! :D

Jag flummar så när jag skriver ner, men hoppas ni hänger med nått i de jag skriver! xD


Sen på vägen hem fick jag sms av Denise som undra och vi kunde hitta på något, hon och Sofie hade tydligen tråkigt hemma var för sig. Så när jag kom hem gick jag och hälsa på pappa som jag igentligen skulle vart hos hela helgen men bara spenderat 1timme hos! :( Så vid 20.00 kom mina småungar! :P Och vi myste med glass och popcorn, "grabben i graven brevid" gick på tv så kolla på den då och då! xD De sov över här men var tvugna att åka ganska tidigt för Denise skulle ta hand om sina söta hästar! :)


På fredag är de kronan! :D party!







tjatja!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0