29 Januari

Nu sitter jag hemma hos den bästa Sofie, vi har de mysigt!! :D smider planer som vanligt, vad skulle världen gjort utan alla extremt bra ideér..

Skolan idag sjukt seg - ingenting att tillägga! xD Men jag var så sjukt trött att folk undra om jag var nyker, men de var jag. Livet berusar mig! xD Men ibland är de gott med påfyllning.. haha smart skrivet!! :D


Imorgon är de konsert, sjukt nervös konstigt nog.. Men ska nog stå längst fram 1:a pult i 2:a stämman, men de är inte säkert, men Lovisa som jag spelar med ska vara stämmledare hon är duktig!! Men jag får reda på de imorgon, och vi ska typ va 70pers på scenen när jag spelar så all fokus kommer ju inte va på mig! xD Och jag suger värkligen på Bach-låten men Mozart-låter chokerande bra för att vara jag!! xD


Hejhopp, nu ska jag va social med soffan och Sofie! :D<33



Kommentarer
Postat av: Sofie ;P

haha, aa vad skulle världen gjort utan oss?? ;) ^^ <333

2010-01-29 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0