28 Januari

Fick sluta skolan tidigare - hejja!!

Livskunskap - helt knäppt, men lite kul! :P
Svenska - sjukt tråkigt!! arw hatar honom!!
Omvårdnad - slappt!!

När jag kom hem gick jag till badet och kolla på när Annika och hennes Kate babysimma :P De var gullit, sen följde de med mig hem.. Ebba var också hemma, Ebba är min systerdotter på ca 1,5år!<3 Så gulligt att hon kallar mig Jakeke!! xD

Skulle egentligen gjort läxor nu, men jag orkar inte!! Här går man en kurs på stallet som man får ha boken till när man gör provet, så ska man ha läxor på de!! Inte kul!!

1 dag kvar i skolan, sen efterlängtad helg.. :)
Fredag - fiolspel och mys hos bästa Sofie med de bästa Tjejerna!
Lördag - Konsert i vara.. lääskigt!!
Söndag - slappa till 1000!!!


jaja tjatja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0