27 Januari

-Dagen började med datakunskap - toppen! -.-' Jag har fått nog av Excel och skifta färg och sånt! Inte speciellt svåra saker vi gör!!
-Sen Medecin, vi är uppdelade i 3 grupper så de två grupperna som är i klassrummet kan bara lata sig! :D eller läsa som man ska! Men i metodrummet gjorde vi HLR och de gick bra!! :P Dockorna är läskiga!
-Sen idrott, oh jag äger i de! Not! attackboll eller va de nu hette!! Men jag är inte så bra på bollsporter!! xD Men de var roligt!! :)

Nu är jag hemma, och min mamma har varit så snäll. Hon har rensat kyckling (vilket jag hatar) och köpt semla!<3 Jag blev tokig igår när hon skulle köpa de och dem va slut!! :) haha

Längtar till fredag - då de blir mys som vanligt! Men de är ingen tävling för min del nu! Men popcorn och de bästa tjejkompisarna är toppen!! <3<3

Har ju börjat i grön kurs saken på stallet.. Bra att ha ifall jag tänk tävla snart! xD klubbtävling är min grej, men de är livslångt kortet så man vet ju aldrig i framtiden. Men 2:a gången är imorgon, och jag kom på idag att vi hade ju läxa!! TRÅKIGT!!

Så de är vad jag ska göra nu^^ och äta semla såklart! :) Sen ikväll har jag fiollektion!!




du är så söt!! :)<3
hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0