26 Januari

Hej hej!! :)

Ja ljög igår, skolan va sämre idag!! :/
*Matte - Jag hatar de, men jag jobbade riktigt bra idag, och lite kul var de att jag kunde så mycket! xD
*Omvårdnad - Vi kolla på en film och gammlingar som berättar om sin barndom, jag hängde inte med nått, varken hörde va de sa eller orkade. Sökte på gps:en på min mobil istället!! :D
*Svenska - inte gilla! Men han har skjutit upp provet, de va liiite bra iaf!!

Men vi sluta 12 för att vi hade en kompleteringsdag eller va de nu heter, (ingen aning!) Men vår buss hela vägen hem går bara vid 14, men Louises pappa var snäller och hämta oss i Sollebrunn, så himla skönt att va hemma vid 13!! :D

Jag får ryck på vår lärare!! Jävla han!!! :@


Var meningen att ja och Louise skulle gå och simma nu, men Nossebro är ju sämst och de är stängt!! Men de blir iallafall hästarna ikväll, och de är rätt kul! :)


Nu blir de makaroner och min superduperbästa currysås! :) (orkar inte göra något mer avanserat nu! xD)



//tjaotjao!

Kommentarer
Postat av: Sofie ;P

du får laga din speliela mat rätt nån gång till mig ;)

2010-01-26 @ 19:59:42
Postat av: svar sofie! /jannicke

haha oja! De ska jag!! :D<3

2010-01-26 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0