26 Januari - kväll

Hej hej - nu har jag vart på stallet! och jag fryser ihjäl!!!
Mina tår är is och har precis fått tillbaka känseln i tummarna!! xD Hejja mig!

Men jag fick min Dinah och jag är glad - men hon har blivit väldigt stark i munnen och ville inte alls alltid lyssna på mig, har inte ridit henne sen lektionerna innan jul!

På tal om hästar tycker jag de är rätt coolt att min plastsyster just nu visas på tv - söndager kl 19.00 svtB. Ett program som heter ponnyakuten och hon behövde hjälp med sin häst pongo! Isabelle och jag samsas alltid inte så bra! Men nu var de ju skitlänge sen vi träffades. <3


Idag har jag vart så trött och grinig!! xD Inget ville bli som jag ville, men jag har vart ensam hemma hela dagen så jag har fått stå ut med ilskan själv!! xD Men de är bra nu!! :P Hungrig och trött Jannicke är inte bra!! :P Men jag somnade allt några timmar idag vid 15! inte så bra men de behövs ibland! :P

flumm text^^


Nu blir de dusch och sängen - för jag är über trött!!

//hejjhejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0