25 Januari

Hej hej..
Efter en dag i skolan är jag äntligen hemma!! :D

Svenska - gör tråkigt!
Engelska - Trög lektion vi jobbar själva hela tiden!
Samhäll - FILM I HÖRSALEN - I Love!! :) minns inte vad filmen hette! :/
Matte - Hatar - Trög lektion!!!
slut! = dagen var trög!! xD Men de har varit rätt kul! :)

Bättre dag imorgon!!


Försov mig nästan imorse med, man jag hann duscha, äta göra iordning mig och massa mer på 30min.. :) Så jag fick stressa! xD oGilla! Skulle igentligen vaknat 5.00 men de blev inte så! xD Jag är trött och jag har packat schema alla dagar till Söndag!! Jag kommer dö! 4 dagar med fiolen denna vecka, annars brukar de va 2! Sen är de häst 2 dagar, varav grön kurs saken är en av dagarna och de är 3 veckor till!  Alldeles för mycket att göra! Men har uppspel i vara och övar inför grönt kort på stallet, så snart snart blir veckorna normala igen!<3 Blir att sova när man blir gammal!! xD


Nu ska jag äta och sen åka till Herrljunga, där vi förhoppningsvis kommer spela "drowsy maggie" !! De är rätt kul i herrljunga, spelar 1:a stämma och de går oftast rätt bra! xD Eftersom Nossebro inte har någon riktig ensamble så får jag stå ut med att åka dit en gång i veckan! xD De är väldigt nyttigt för mig, och de är nått jag vill göra i framtiden..


Jag vill ha Fredag och mysdag hemma hos Sofie!!





/Jannicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0