simma simma

Bada är nog nått av de roligaste som finns! xD
Jag vill ha sommar och sol nu, Tack!!
Jag och Louise lekte och simma å hade sig, jag höll andan massa länge under vattnet.. xD Om ni ville veta! :P Bada typ 1 timme sen tog vi och sola 12min var i solariumet, jag blev inte så brun men! :( Ska nog börja sola lite smått, och jag vet att de är farligt å shit men jag ska inte sola ihjäl mig nu!!




VILL HA FREDAG NU!!


Detta har jag gjort idag:
*städat hela lägenheten - 5rum (då inte mammas rum och duschrummet! xD)
*Lagat mat
*Tvättat
*hängt tvätt! xD
*färgat mammas hår
*och massa mer..
Mamma hjälpte inte till med nått, förutom maten..

Funderar på att göra medicinläxan nu (Y)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0