8 Februari

Sitter i skolan nu.. 20min tills jag börjar.. Inte såå kul!!

Igår så följde jag med mamma till helen och hälsa på Annika och hennes dotter Kate, gullia!! :D Men ack så trött jag var! xD Sen ringde Sabina så de skulle till hagaberet och åka pulka - tog och åkte dit! Mikael hade med någon knasig plast - hårdare en plastpåsar men ändå "böjbara" de va en jättematta man la sog på och vira in sig i och två lite mindre. Jag tyckte de gick lite fort xD så jag satte mig upp och skiten forsatte att åka! haha, fick för mig att jag skulle rulla ner, men de gick inget bra! :) Sen åkte vi hem till Sabina och Mikael och drack varm choklad och kolla på tv..
Hmm, de gjorde ett "partytrick" på mig med.. Inte KUL! :(

Idag ska jag bara längta hem och sen spela i herrljunga! (Y)

längtar redan till nästa helg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0