4 Februari

Asså jag har vart så sötsugen så jag tror jag dör! Häxvrål och paj är nog de som ropat mest! Min hjärna bara skriker socker! Illa!! Ätit Lakrisal idag men nu tar jag en C-vitanim brustablett och tänkte gå och lägga mig.. Får se hur länge jag orkar stå imot min socker hjärna! xD Ne men de har blivit värre denna veckan tror jag.. hmm lämna kortet hemma? xD
Hejja mig på att jag ska ta de lungt!! :P

Sista gången på grönt kort kursen, nästa lördag är de prov! God Luck! :) Men de ska nog gå bra! xD


Imorgon blir de myyss med SA JA DE!! Tänkte vara här innan och dricka saft! :) Sen blir de Kronan! (Y)



Jag syns knappt på bilden - men den är snygg endå! xD<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0