3 Februari

Nu taggar vi till tusen, vill ha fredag!!!

Måndag blev inte alls som planerat! xD Tänkte vara duktig och gå in på second hand, se om man hittar nått kul. Men de var stängt så jag klippte mig istället! xD Mitt hår är superkort och väldigt uppklippt, men nu är allt slitet borta så får börja om från början! xD Men om man frågar mig så tycker jag att de blev ganske fint! :)

De blir finare om man sätter spännen i håret! :D
Mina söta vänner Sofie och Denise var med på vår utflykt i Vara - stefans foto har gott godis! :P

Tisdag var jag jätteduktig och lämna in en seg läxa - ett häfte med 32 frågor om datan, tråkigt till 1000!! gjorde även svenskaprov som jag inte övat till, men de gick endå hyfsat, trodde att de skulle vara jättesvårt för han la till massa saker HELA tiden, hade ca 12 A4 med olika övningar och endast 7 av dem var med på provet! Lyckat! och när ska man ha användning av att ta ut Huvudsater och Bisatser tillexempel!! ARW!


Idag är de Onsdag om de nu har lyckats undgå er! Sov till 9 för de va någon som verkligen inte ville lägga på! Utan de ringde hela tiden!! :/ Men första tvätten är igång, frukost uppäten och städat kök, hall, datahallen och nästan hela storarummet!

- kom på att om man stökar ner en hel lägenhet, får man ju städa en hel lägenhet med! Illa!



Kommentarer
Postat av: Sofie ;P

var du inte i skolan i dag?? :O

2010-02-03 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0