20 Februari

Jag tror jag inte riktigt kommit in i yrket igen.. Vill gärna fråga och så innan jag gör nått för jag är rätt osäker.. och jag är lite seg.. :P Men jag tycker ändå att jag vart rätt duktig, och suttit och pratat med de gamla, matat och vissa människor klarar jag ju själv, så lite har jag gjort på egen hand.. :) Så jag hoppas de ska gå bra nästa vecka igen då jag jobbar lör och sön.. Igår skulle jag bara gå brevid och fick betalt för halva dagen.. Meningen var att jag bara skulle åka med mamma och kolla "läget" så de var nått frivilligt, men chefen tyckte inte att jag skulle gå helt gratis så de var ju ett stort +! :) Idag så väckte mamma som sagt mig och fråga om jag ville åka med och jobba.. Så idag blev de iallafall 4 timmar! :) ob på de blir ju lite pengar.. För jag tjänar helt okej! :D

Nu börjar min trötthet komma ikapp.. Har ju inte sovit så mycket inatt.. Hostan tar kål på mig men när mamma kommer in och frågar om jag vill jobba tänte jag ju bara pengar! :) Sova kan jag ju göra nu!! (Y)


Hoppas på att mina flickor kommer hit ikväll och myser.. de är ju inte kul att sitta själv en dyster dag som denna.. Men mysigt är de faktiskt med snön! :) <3


Istappar! :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0