19 Februari

Denna natten har vart den sämsta på länge.. hade stora problem med att somna p.g.a. min hosta och när jag väl somna vaknade jag sen kl3 på natten.. vände och vred mig ett tag sen somna jag om.. Men sen när jag vakna halv6 på morgonen va de kört.. Fick andningsproblem mellan hostningarna och "schippa" (ingen aning om stavning men de får stå så! :) ) efter luft och fick kväljningar.. Fick gå upp och väcka mamma som inte var till någon hjälp alls och hon somna om, tog mer cocillana och ligga och läsa ett tag.. efter många många minuter fick jag somnat om och blev överlycklig över att jag lyckats sova till halv12! :D

Idag är de jobb som gäller! Kanske cs.. xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0