18 Februari

Nu är fan lovet snart slut.. :S Hur gick de till? Men jaja.. helgen är kvar, och de är ju bra de.. Ska ta och få in en fot på mammas jobb nu, så imorgon ska jag gå brevid och nästa helg jobba 2 dagar! :) Lördag blir de nog party och söndag ska jag sova! Sen blir de att gå upp 5 varje dag igen! :S Men jag måste medge att lite trist är de att bara va ensam hemma!

På torsdag blir de nog Swania - party i trollhättan vill säga! (Y) De kan ju inte precis bli sämre än kronan! xD

Nu har Sofie vart här och hämtat pengar till förköp, även kollat på film.. Min dator har ryck och ville verkligen inte att vi skulle kolla klart på "Vingar av glas" så inte den blev de! xD

puss

Kommentarer
Postat av: Sofie ;P

Men vi fick se "snyggingen" i din klass :P

2010-02-18 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0