14 Februari - Alla Hjärtans Dag<3

Jävla skit att man inte har en kille att mysa med idag - Får nöja mig med Sofie! ;P

På fredagen var de mys hos Denise med Sofie och Louise.. Lets Dance kväll med inte så mycket Lets Dance.. xD Men kul hade vi! :D haha..

Lördagen hade jag fullt upp på.. Grönt kort kurs klara de! :D haha gött mos! :D Sen blev de att leda häst på stallet.. Efter de årsmöte på stallet men mamma, Helen och Annika.. Men jag och Annika skulle ju kolla på bio så vi åka innan de roliga börja! Vi kolla på bion Farsan.. Den va rätt lik Jalla Jalla men ganska rolig! (Y) Efter att bion var klar så åkte jag hem till Sofie och myste.. Sov över där och tror att vi hade slagsmål inatt, ont i revbenen och axeln.. haha.. knasigt!! <3

Sen idag så åt vi tacos till frukost och jag var tvungen att åka hem tidigt (13) för mamma skulle jobba så Sofie följde med hit! :D Min helg går i Sofies tecken.. xD Men de är mysigt! :) Så nu har vi lagat met och väntar på att Denise och Louise kanske ska hit.. Bakat kladdkaka med After Egiht smak! :) haha får se hur de smakar! :D



Livet leker och har lov en vecka nu. Jävla Trollhättan som har nästa vecka..

puss

Kommentarer
Postat av: Sofie ;P

har vi lagat met? xD mycket trevligt var det och kladkakan var suuuuuper god, men vad annars det var ju jag som hade gjort den ^^ ;) <33

2010-02-14 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0