10 Februari

Hej hej..

Igår på stallet var de jättekul.. vi hade bommar och jag hade den hästen som verkligen hatar bommar - teckno! Men så länge jag hade focus på honom och inte stod upp för mycket - man vet aldirig vilka ryck han får och man flyger då av.. i vänster varv va han asrolig.. vi red i galloppen mot bommarna så han fick ju ryck och bara galloppera fortare.. Söt häst! :D


Bilder från i fredags!


Jag och Sofie! <3

Denise, Louise och Sofie!    <3

En bild på mig! :)

aja de får va nog med bilder! :)


Nu ska jag gå torsdag och fredag sen är de en heel vecka lov! Riktigt skönt!!
Vet bara att jag ska hoppträna en dag och sen kanske med till mågymnasiet i trollhättan.. Bara som en kul grej - haha!! :D Träffa tjejjerna också såklart! :D


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0